Eazybreakin mobiilimalli vakuutti
Tieto Oyj on käyttänyt Eazybreakia jo vuodesta 2012. Yhteiskunnan digitalisoijalle Eazybreak on luonnollinen valinta, kertoo Kaj Dahlström, Tiedon Head of Employment Support Finland.
– Tiedon tehtävä on digitalisoida yhteiskuntaa. Haluamme elää niin kuin opetamme, joten totta kai hoidamme myös työsuhde-edut perinteisten seteleiden ja korttien sijaan sähköisesti.

Eazybreakin myötä laskujen määrä putosi 90 %.
Vähemmän laskuja ja hallinnointia
Eazybreak on vähentänyt merkittävästi hallinnollista työtä Tiedon talousosastolta ja palkkahallinnosta.
– Lounasedun osalta laskujen määrä on nykyään vain 10 % entisestä. Kun ennen kaikki ravintolat lähettivät omat laskunsa, nyt laskutus on keskittynyt yhdelle koontilaskulle. Sama helppous koskee tietysti myös liikunta-, kulttuuri- ja työmatkaetuja.

Tieto suosittelee Eazybreakia
Kaj Dahlströmin mukaan yhteistyö toimii erinomaisesti ja kehitystoiveetkin otetaan huomioon.
– Eazybreak on omalla toimialallaan hyvä esimerkki siitä, kuinka digitaalisuus voi muuttaa asioita parempaan. Voin vilpittömästi suositella Eazybreakia muillekin, sillä ainakin meidän elämämme on helpottunut ja vieläpä aikaa ja rahaa säästäen.
Tieto Oyj
Tieto Oyj on suomalainen ohjelmisto- ja palveluyhtiö, jonka asiakastoimialoja ovat autoteollisuus, energia, julkinen hallinto, logistiikka, media, metsäteollisuus, pankki ja vakuutus, sosiaali- ja terveydenhuolto, tietoliikenne, tukku- ja vähittäiskauppa ja valmistava teollisuus. Yrityksen palveluksessa työskentelee noin 14 000 ammattilaista lähes 20 maassa.

Eazybreak on hyvä esimerkki siitä, kuinka digitaalisuus voi muuttaa asioita parempaan.