Vuodenvaihde on tällä kertaa poikkeuksellisen täynnä juhlapyhiä, jotka osuvat arkipäiville. Meille, kuten monille muillekin toimistotyöläisille, arkipyhät tarjoavat tervetulleen mahdollisuuden irtautua pieneksi hetkeksi arjen hektisyydestä ja rentoutua parhaaksi katsomillamme tavoilla.
Eazybreakin asiakastuki palvelee normaalisti maanantaista perjantaihin klo 8.00 – 17.00 ([email protected], puh 020 740 2730). Pyydämme sinua kuitenkin huomioimaan, että asiakastukemme on jouluna ja vuodenvaihteessa poikkeuksellisesti suljettu alla mainittuina arkipäivinä. Jouluviikolla olemme paikalla auttamassa maanantaina sekä perjantaina, joten viikon aikana esiin tulevat avuntarpeet käsitellään pääsääntöisesti saman viikon aikana.
- jouluaatto ti 24.12.2019
- joulupäivä ke 25.12.2019
- tapaninpäivä to 26.12.2019
- uudenvuodenpäivä ke 1.1.2020
- loppiainen ma 6.1.2020.
Mitä teen jos tarvitsen apua Eazybreakin asiakastuen ollessa suljettu?
Tarkista ensin löydätkö ratkaisun tilanteeseesi usein kysytyistä kysymyksistämme. UKK:n lisäksi Eazybreak-tililtäsi löytyvät Käyttöohjeet tarjoavat tarkkaa tietoa mm. etujen käyttämiseen liittyen. Käyttöohjeet löydät valikosta kirjauduttuasi sisään Eazybreak-käyttäjätilillesi. Eazybreakin ohjeiden lisäksi työnantajallasi voi olla esim. yrityksenne intranetissä lisäohjeita, joten kannattaa tarkistaa yrityksenne omat viestintäkanavat Eazybreak-ohjeiden varalta.
Jos et löydä Eazybreak UKK:sta tai ohjeista etkä työnantajasi ohjeista ratkaisua, lähetä asiasta sähköpostiviesti asiakastukeemme osoitteeseen info(at)eazybreak.com. Käsittelemme asiasi pyhäpäivää seuraavana arkipäivänä.