Ajankohtaista

Elenia_vaaka_1100x450jpg.jpg

Elenia valitsi Eazybreakin: ”Parempaa palvelua kuin missään”

Jaa
  • 9
    Jakoa

Työsuhde-edut voi hoitaa tasan kahdella tavalla: helpolla tai hankalalla. Sähköverkkoyhtiö Elenia Oy valitsi helpon siirtymällä sähköiseen Eazybreakiin. Kaupan päälle se saa omien sanojensa mukaan parempaa palvelua kuin koskaan missään.

 

Elenia Oy:n henkilöstön kehittämispäällikkö Milka Kortet tietää, kuinka työlästä ja aikaa vievää satojen ihmisten ”ruokkiminen” voi olla. Henkilöstölle tarjottu lounasetu hoidettiin aiemmin omilla kupongeilla.

Meillä oli käytössä omat lounaskupongit, jotka painoimme itse. Niitä sitten postitettiin joka kuukausi jaettavaksi työntekijöille seitsemään eri toimipaikkaamme. Ne kävivät tiettyihin ruokaloihin ja ravintoloihin, jotka puolestaan postittivat käytetyt kupongit meille Tampereelle. Kaikki tehtiin käsityönä, joten olihan se työlästä ja aikaa vievää.

Perinteisestä ratkaisusta moderniin mobiiliin

Miksi pyöritellä papereita, kun hommat voi hoitaa vaivatta sähköisesti? Elenialla ymmärrettiin, että lounasedun tarjoaminen perinteisillä kupongeilla tai seteleillä tuhlaa niin hallinnon kuin työntekijöidenkin resursseja. Uutta parempaa tapaa päätettiin hakea kilpailutuksella.

Lähdimme hakemaan modernia ja kustannustehokasta ratkaisua, joka helpottaa kaikkien elämää vähentämällä turhaa työtä ja byrokratiaa. Säästämällä aikaa, vaivaa ja rahaa vapauttaisimme resursseja firman varsinaiseen toimintaan. Lisäksi mietimme asiaa ympäristöystävällisyyden näkökulmasta. Perinteisten paperiseteleiden tai muovikorttien painaminen ja levittäminen eivät ole mielestämme tätä päivää, joten mobiiliratkaisu oli meille luonnollinen lähtökohta, Kortet kertoo.

Eazybreakin palvelu ylitse muiden

Elenia kilpailutti eri palveluntarjoajia, joista Eazybreak oli yksi. Kortetin mukaan helppous, selkeys ja palveluasenne ratkaisivat valinnan.

Eazybreakin tiimi onnistui heti luomaan luottamuksen ilmapiirin. Ja täytyy sanoa, että kaikki lupaukset Eazybreakin ominaisuuksista ja hyödyistä on lunastettu – henkilökohtaisen palvelun osalta jopa ylitetty! Aina saa ihmisen kiinni ja kysymyksiin vastataan nopeasti. Mistään en ole saanut yhtä hyvää ja henkilökohtaista palvelua.

Lounasedun hallinnoinnin lisäksi myös edun käyttäminen on Eazybreakin myötä helpottunut. Enää työntekijöiden ei tarvitse kaivella lompakosta tai taskun pohjalta lippulappuja, vaan etu on aina mukana puhelimessa. Myöskään hävikkiä ei synny esimerkiksi seteleiden katoamisten tai vanhenemisten vuoksi, koska ainoastaan käytetyistä eduista veloitetaan.

Työntekijät ovat ottaneet Eazybreakin ilolla vastaan. Muutosvastarintaa ei ole ollut, koska käyttäminen on kaikin puolin todella helppoa, Kortet iloitsee ja jatkaa: Voin suositella Eazybreakia erittäin lämpimästi kaikille, jotka haluavat helpottaa sekä omaa että kollegoiden elämää.

 

Elenia Oy on sähköverkkoyhtiö, joka huolehtii sähkönsiirrosta 425 000 asiakkaalle sadan kunnan alueella. Se toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Elenia Palvelut Oy puolestaan huolehtii omasta ja kumppaneidensa asiakaskaspalvelusta. Yhteensä yrityksissä on n. 300 työntekijää.


Jaa
  • 9
    Jakoa

Samankaltaisia artikkeleita