Asiakaspalvelu
Ammattitaitoinen asiakastukemme vastaa Eazybreak Palveluun liittyviin kysymyksiisi ja auttaa kaikissa tilanteissa. Halutessasi rekisteröityä Eazybreak Palveluun – työnantajayrityksenä tai kauppiaana – voit olla myös suoraan yhteydessä myyntiimme.
Jos olet jo Eazybreak Palvelun käyttäjä, löydät lisäksi kattavat käyttöohjeet omalta käyttäjätililtäsi. Työntekijän kannattaa kääntyä myös oman työnantajan puoleen esim. käyttäjätilisi avaukseen tai seteleiden käyttöön liittyviin yrityskohtaisiin ohjeisiin liittyen.usein kysytyt kysymykset

Jätä meille palautetta
Voit jättää meille palautetta tässä osiossa. Valitse alta palautteesi aihe.
Sovelluspalautetta antaessasi täytä yhteystietosi sekä mahdollisimman tarkat tiedot matkapuhelinmallistasi ja puhelimen käyttöjärjestelmästä. Kuvaile lisäksi ongelmasi ja sen toistuvuus tarkasti. Tiedot auttavat meitä selvittämään ongelman syyn ja ratkaistuamme sen kerromme siitä sinullekin.
Tähdellä *merkittyihin kysymyksiin tarvitsemme vastauksen, jotta pystymme tutkimaan ongelmaasi mahdollisimman tarkasti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Jos kaipaamaasi tietoa ei löydy, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soita asiakaspalveluumme numeroon 020 740 2730 *. Eazybreakin asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8.00-17.00.
* Puhelusta veloitetaan matkapuhelinoperaattorisi hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm) tai normaali paikallisverkkomaksu (pvm).