Asiakaspalvelu

Ammattitaitoinen asiakastukemme vastaa Eazybreak Palveluun liittyviin kysymyksiisi ja auttaa kaikissa tilanteissa. Halutessasi rekisteröityä Eazybreak Palveluun –  työnantajayrityksenä tai kauppiaana – voit olla myös suoraan yhteydessä myyntiimme.

Jos olet jo Eazybreak Palvelun käyttäjä, löydät lisäksi kattavat käyttöohjeet omalta käyttäjätililtäsi. Työntekijän kannattaa kääntyä myös oman työnantajan puoleen esim. käyttäjätilisi avaukseen tai seteleiden käyttöön liittyviin yrityskohtaisiin ohjeisiin liittyen.

usein kysytyt kysymykset

Eazybreak-kauppiaan tunnistat Eazybreak-tarrasta. Jos olet jo Eazybreak-seteleiden käyttäjä, näet tiedot käyttäjätililtäsi. Älypuhelinsovellus näyttää sijaintisi perusteella lähimmät toimipaikat, jossa voi maksaa Eazybreakillä. Voit hakea Eazybreak-kauppiaita www-sivujemme ”Hae lähin toimipaikka” -palvelusta Sopimuslounas- tai motivointiseteleitä voit käyttää niissä toimipaikoissa, joiden kanssa työnantajallasi on sopimus Eazybreak Palvelussa. Ehdota uusia Eazybreak-kauppiaita Yhteystiedot-sivulla
Työnantajasi rekisteröi sinut Palvelun käyttäjäksi. Aktivoimalla käyttäjätilisi saat Palvelun käyttöösi. Setelit ladataan käyttäjätilillesi työnantajasi valitseman Eazybreak-palvelumallin mukaisesti.
Käytät setelin, kun tilaat sen valitsemaasi lounas- tai liikuntapaikkaan. Voit tilata setelin älypuhelinsovelluksella, netissä tai tekstiviestillä – saat paluuviestinä Eazybreak-setelin matkapuhelimeesi. Esitä mobiiliseteli kassalla, joka varmistaa setelin tiedot. Tilattu seteli siirtyy heti kauppiaan myyntiin ja vähentyy setelisaldostasi. Tilaa seteli vasta kun olet varma, että voit sen käyttää.
Jos työnantajasi valitsema Eazybreak-palvelumalli sen mahdollistaa, voit alentaa setelin arvon vastaamaan lounaan tai liikuntamaksusi hintaa. Muuta hinta näytölle älypuhelinsovelluksessa tai netissä ja tilaa seteli ostosi arvon mukaisesti. Näin säästyy selvää rahaa. Tekstiviestitilauksiin tarvittavat ohjeet näet käyttäjätililtäsi.
Tilattu seteli siirtyy heti kauppiaan myyntiin ja vähentyy setelisaldostasi. Tilaa seteli vasta kun olet varma, että voit sen käyttää. Poikkeustilanteissa ole yhteydessä asikastukeemme. Selvitämme, onko setelin peruuttaminen mahdollista. Peruutus voidaan tehdä vain setelin tilauspäivänä. Käyttäjätukemme on avoinna arkisin klo 8-17, muina aikoina tulee sinun olla suoraan yhteydessä kauppiaaseen. Olethan huolellinen setelitilausta tehdessäsi.
Toimitamme markkinointiviestit ainoastaan, jos olet antanut meille siihen valtuutuksen. Laita meille sähköpostitse tieto info@eazybreak.com osoitteeseen, mikäli haluat markkinointiviestejä. Käytämme toistaiseksi henkilöstörekisteriämme vain palveluumme liittyviin tärkeisiin tiedotteisiin ja uutiskirjeisiin.
Eazybreak asiakaspalvelu auttaa ongelmatilanteissa

Jätä meille palautetta

Voit jättää meille palautetta tässä osiossa. Valitse alta palautteesi aihe.

Koko Nimi:*

Sähköposti:*

Aihe

Palaute*

Sovelluspalautetta antaessasi täytä yhteystietosi sekä mahdollisimman tarkat tiedot matkapuhelinmallistasi ja puhelimen käyttöjärjestelmästä. Kuvaile lisäksi ongelmasi ja sen toistuvuus tarkasti. Tiedot auttavat meitä selvittämään ongelman syyn ja ratkaistuamme sen kerromme siitä sinullekin.
Tähdellä *merkittyihin kysymyksiin tarvitsemme vastauksen, jotta pystymme tutkimaan ongelmaasi mahdollisimman tarkasti.

Koko Nimi:*

Sähköposti:*

Yritys:*

Puhelinnumero:

Mitä puhelinta käytät? (Esim. iPhone 5S tai Lumia 920)*

Mikä käyttöjärjestelmä puhelimessasi on?*

 Android iOS Windows Phone Muu?

Mitä käyttöjärjestelmän versiota käytät? (esim. Android 4.4.4 tai iOS 8.0)

Kuvaile sovelluksessa esiintyvä ongelma:*

Onko ongelma esiintynyt useammin kuin kerran?*
 Vain Kerran Useasti

Haluatko kertoa meille jotakin muuta?

Etkö löytänyt etsimääsi?

Jos kaipaamaasi tietoa ei löydy, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@eazybreak.com tai soita asiakaspalveluumme numeroon 020 740 2730. Eazybreakin asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8.00-17.00.