Usein kysyttyä
Mitä Eazybreakista kysytään usein?
Olemme koonneet alle vastauksia työntekijöiden, työnantajien ja kauppiaiden meiltä usein kysymiin kysymyksiin Eazybreak-etujen käyttöön, hallinnointiin ja vastaanottamiseen liittyen. Jos et kuitenkaan löydä alta vastausta kysymykseesi, ole hyvä ja lähetä kysymyksesi asiakastuellemme.
Tuki: [email protected] (klo 8-17 arkisin) Puh 0207 40 2730
Pyydämme työntekijää kääntymään oman työnantajansa puoleen seuraavissa asioissa:
- käyttäjätilin avaukseen, tilitietojen muutoksiin ja tilin poistoon liittyvät kysymykset
- edun arvoon ja jakoon liittyvät kysymykset
Eazybreak-tuki auttaa työntekijää maksamiseen liittyvissä ongelmatilanteissa ja teknisissä ongelmatilanteissa.
Yleistä
Mikä on Eazybreak?
Eazybreak on maksutapa työnantajan tukemiin henkilöstöetuihin (lounas, liikunta, kulttuuri, työmatka, hyvinvointi/hieronta. Eazybreak on matkapuhelimen näytölle tilattava mobiiliseteli, joka esitetään kauppiaan kassalla maksuna ostosta.
Mitä hyötyä minulle on Eazybreakin käytöstä?
Eazybreak -maksut ovat työnantajasi tukemia, eli työnantajasi maksaa osan Eazybreakilla ostamistasi palveluista. Eazybreakilla tehdyt maksut ovat siis sinulle edullisia – ja muissa kuin lounasedussa ne voivat olla jopa ilmaisia, jos työnantajasi on päättänyt tarjota edun ilman omavastuuosuutta.
Käyttöönotto
Miten saan Eazybreak-tilin käyttööni?
Työnantajasi rekisteröi tietosi Eazybreak-palveluun. Kun rekisteröinti on tehty, saat automaattisesti ohjeet tilin käyttöönotosta sähköpostiisi. Ole tarvittaessa yhteydessä työnantajaasi.
Miten toimin, jos en ole saanut Eazybreakin käyttöönotosta sähköpostia?
Tarkista löydätkö sähköpostia osoitteesta [email protected]. Tarkista myös roskapostisi tai hae posteja hakusanalla [email protected]. Muussa tapauksessa, ole yhteydessä työnantajaasi, joka voi avata sinulle käyttäjätilin tai toimittaa uuden sähköpostin tilin käyttöönotosta.
Mitä maksan itse eduistani?
Työnantajasi määrittelee säännöt edun käyttöön. Tarkista työnantajaltasi, miten edut, niiden jakautuminen ja omavastuuosuutesi perintä yrityksessänne käsitellään.
Miten maksan omavastuuosuuteni edusta?
Tarkista työnantajaltasi kumman seuraavista malleista työnantajasi on valinnut:
- Työnantajasi veloittaa omavastuuosuudet palkastasi jälkikäteen sen mukaan, miten olet etuja käyttänyt.
- Maksat omavastuuosuutesi ennakkoon verkkomaksuna käyttäjätilisi Maksa omavastuuta-toiminnolla. Lue tarkemmat ohjeet käyttäjätililtäsi.
Miten saan Eazybreak-edut käyttööni?
Saat edut käyttöösi, kun olet hyväksynyt palvelun käyttöehdot ja tallentanut matkapuhelinnumerosi tilillesi.
Edut jakautuvat automaattisesti käyttöösi. Jos maksat omavastuuosuutesi ennakkoon, lataa rahaa tilillesi ennakkoon verkkomaksuna jotta voit käyttää sinulle jaettuja etuja. Tarkista työnantajaltasi kumman jakomallin työnantajasi on valinnut.
Milloin edut jakautuvat automaattisesti tililleni?
Edut jakautuvat automaattisesti heti hyväksyttyäsi palvelun käyttöehdot. Jatkossa edut jakautuvat automaattisesti tilillesi kuukauden 1. päivä niinä kuukausina, jolloin työnantajasi jakaa edun. Tarkista lisätiedot työnantajaltasi.
Maksan omavastuuosuuteni eduistani verkkomaksuna, mitä minun pitää huomioida?
Saat edut käyttöösi Eazybreak-sovelluksessa tai käyttäjätililläsi netissä Maksa omavastuuta–toiminnolla.
Kun tililläsi on jaettuja etuja ja omavastuuta, voit suorittaa maksuja kauppiastoimipaikkoihin. Etuja ei tarvitse käyttää samana päivänä, jolloin maksat omavastuuta verkkomaksuna tilillesi.
Kirjautuminen Eazybreak-tilille
Olen unohtanut salasanani, mitä teen?
Käytä sovelluksen (iOS ja Android) Unohditko salasanasi linkkiä vaihtaaksesi salasanasi. Sama toiminne löytyy myös nettisivuiltamme.
Tilaa linkki salasanan vaihtolomakkeelle
En pääse kirjautumaan tililleni, mitä teen?
Sähköpostiosoitteesi on käyttäjätunnuksesi. Mikäli et muista, mitä sähköpostiosoitetta on käytetty rekisteröinnissä, tarkista se työnantajaltasi. Salasanasi voit vaihtaa Unohditko salasanasi toiminnolla sovelluksessa tai nettitilillä.
Ole huolellinen syöttäessäsi kirjautumistunnuksiasi palveluun, jokaisella merkillä on merkityksensä.
Maksaminen
Mitä voin maksaa Eazybreakillä?
Voit maksaa työnantajasi tukemia etuja (lounas, liikunta, kulttuuri, työmatka, hyvinvointi/hieronta), kun sinulla on etuja eli käyttöoikeuksia Eazybreak-tililläsi. Varmista työnantajaltasi mitä etuja saat käyttöösi. Aktivoituasi Eazybreak-käyttäjätilisi näet myös sinulle jaetut edut Eazybreak-sovelluksen Edut-sivulla tai kirjautumalla tilillesi netissä.
Missä voin maksaa Eazybreakillä?
Eazybreak-maksutapa käy maksuvälineenä kauppiastoimipaikoissa, jotka ovat rekisteröityneet Eazybreak-palveluun. Kauppiaat löydät helposti karttahaustamme. Kauppiaan tunnistat myös Eazybreak tarrasta kauppiastoimipaikassa.
Työnantajasi on voinut rajata käyttöpaikkoja, jos käytät erillissopimuksiin perustuvia etuja (esim. sopimuslounas tai hieronta). Sopimuspaikat näet näppärästi Eazybreak-tililtäsi.
Miten maksan?
Maksaminen tapahtuu sovelluksella, nettitilisi kautta tai tekstiviestillä. Lataa ilmainen Eazybreak sovellus matkapuhelimeesi (Android, iOS, Windows) ja salli sovelluksen käyttää sijaintipalveluja. Välttämättä kaikki käyttöjärjestelmäversiot ja puhelinmallit eivät ole tuettuja.
Tallenna tekstiviestimaksuja varten Eazybreak-tilausnumero 18171 yhteystietoihisi.
Miten kauan mobiiliseteli on voimassa?
Kun maksusi on tehty ja olet saanut mobiilisetelin matkapuhelimeesi, tulee seteli esittää kassalla 15 minuutin kuluessa. Maksu kannattaa tehdä vasta kassalla tai kun olet varma, että voit käyttää mobiilisetelin.
Miten maksaminen tapahtuu sovelluksella?
Kirjaudu sovellukseen tunnuksillasi. Valitse kauppiastoimipaikka joko suosikit-, lähimmät- tai sopimukset-listalta. Tarkista maksun tiedot ja vahvista maksusi Maksa painikkeella ja saat mobiilisetelin matkapuhelimesi näytölle. Esitä mobiiliseteli kassalla maksuna 15 minuutin kuluessa.
Android- ja iOS-puhelimissa voit hakea kauppiastoimipaikkoja niiden nimellä tai toimipaikkakoodilla. Voit myös tarkastella kartalla, millaisia käyttöpaikkoja tietyn sijainnin ympäriltä löytyy.
Miten maksaminen tapahtuu nettitilin kautta?
Kirjaudu nettitilillesi tunnuksillasi. Valitse kauppiastoimipaikka suosikkilistaltasi tai käytä Hae toimipaikkoja-toiminnetta. Valitse Maksa, täydennä maksusi tiedot ja vahvista kertalleen Maksa-painikkeella. Saat mobiilisetelin tekstiviestinä matkapuhelimesi näytölle. Esitä mobiiliseteli kassalla 15 minuutin kuluessa.
Miten maksaminen tapahtuu tekstiviestillä?
Kirjoita kauppiaan toimipaikkakoodi sekä maksusi arvo tekstiviestiin. Erota tiedot välilyönnillä. Lähetä viesti tilausnumeroomme 18171 ja saat mobiilisetelin tekstiviestinä matkapuhelimeesi. Tekstiviestit ovat sinulle maksuttomia. Esitä mobiiliseteli kassalla 15 minuutin kuluessa.
Huom! Tekstiviestitilaus mahdollistaa helposti virhetilanteen (esim. näppäilyvirhe) maksusuorituksessa. Suosittelemme ehdottomasti käyttämään sovellusta, joka on sinulle maksuton ja helppokäyttöinen.
Maksamisen ongelmatilanteita & maksun peruutus
Olen suorittanut maksun, mutta en saa mobiiliseteliä matkapuhelimeeni, missä vika?
- Tarkista, saatko Eazybreakiltä lisäohjeita sovelluksen näytölle tai tekstiviestillä.
- Varmista että tilisi on aktivoitu ja olet hyväksynyt palvelun käyttöehdot.
- Tarkista, että sinulla on etuja käytössäsi.
- Varmista, että käytössäsi on uusin sovellusversio.
- Varmista, että matkapuhelinnumerosi on oikein ja oikeassa muodossa käyttäjätililläsi.
- Kokeile eri tilauskanavia (sovellus, sms), jos kyseessä on ongelma vain joko tekstiviestiverkossa/mobiilidataverkossa.
- Tarkista, ettei puhelimesi tekstiviestimuisti ole täynnä.
- Käyttäessäsi sopimusetua tarkista, että työnantajallasi on voimassa oleva Eazybreak-sopimus kauppiaan kanssa.
Olen unohtanut puhelimeni kotiin, miten maksan?
Lainaa työkaverisi puhelinta, kirjaudu tunnuksillasi Eazybreak sovellukseen ja suorita maksu normaalisti.
Tein maksun erehdyksessä väärällä hinnalla. Miten maksu korjataan?
Maksua ei voi korjata. Maksa erotus kauppiaalle muulla maksutavalla.
Tein maksun erehdyksessä väärään paikkaan, miten toimin?
Ole yhteydessä asiakastukeemme ([email protected] & 020 740 2730, avoinna arkisin klo 8-17) heti, jotta voimme peruuttaa maksusi. Maksun peruutus on mahdollinen vain saman päivän aikana. Suorita maksu huolellisesti oikeaan toimipaikkaan.
Voinko peruuttaa maksuni?
Mobiilisetelin peruutus tulee tehdä maksupäivänä. Ole yhteydessä asiakastukeemme ([email protected] & 020 740 2730, avoinna arkisin klo 8-17) niin tarkistamme, onko maksun peruutus mahdollinen. Muina ainoina vain kauppias itse voi tehdä peruutuksen.
Maksu kannattaa tehdä vasta kassalla tai kun olet varma, että voit käyttää mobiilisetelin. Emme valitettavasti voi taata edellisten päivien maksujen peruutusta.
Minun etuni ja raportit
Mitä etuja voin käyttää?
Työnantajasi määrittelee, mitä etuja saat käyttöösi. Jos käytössäsi on jo Eazybreak-tunnukset, kirjaudu sovellukseen tai nettitilillesi ja näet käytössä olevat etusi. Perehdy käyttäjätilisi ohjeisiin, jotta etujen käyttö on sinulle selkeää. Lisätietoja sinulle kuuluvista eduista saat työnantajaltasi. Yhteystiedot löydät Eazybreak -tililtäsi.
Mitä maksan itse eduistani?
Työnantajasi on määritellyt säännöt edun käyttöön. Tarkista työnantajaltasi, miten edut, niiden jakautuminen ja omavastuuosuutesi perintä yrityksessänne käsitellään.
Mistä näen, missä olen käyttänyt etujani?
Voit seurata Eazybreak-etujesi käyttöä Eazybreak-sovelluksen (iOS, Android) tai Eazybreak-käyttäjätilisi Tapahtumat-sivun kautta.
Hyvä tietää eri etutyypeistä
Käytän Eazybreak Lounas -etua, mitä minun pitää huomioida?
Voit käyttää maksutapaa kaikissa palveluumme rekisteröityneissä ravintoloissa.
Käytän Eazybreak Sopimuslounas -etua, mitä minun pitää huomioida?
Voit käyttää maksutapaa niissä ravintoloissa, joiden kanssa työnantajallasi on sopimus lounasruokailusta. Sopimusravintolanne näet käyttäjätilisi hausta, lähimmät sopimusravintolat sovelluksesi Sopimukset-listalta. Eazybreak käyttää automaattisesti sovittua hintaa maksuusi, alenna hinta tarvittaessa.
Käytän Lounas- ja Sopimuslounas -etuja, mitä minun pitää huomioida?
Eazybreak valitsee automaattisesti oikean etutyypin valitsemaasi ravintolaan eli maksaessasi sopimusravintolaan palvelu käyttää sopimuslounasetua.
Saat työnantajasi ilmoittaman määrän etuja (kumpaakin etutyyppiä) käyttöösi joka kuukausi. Voit käyttää kuukaudessa etuja sen määrän, kumpaa etutyyppiä jaetaan enemmän.
Käytän Eazybreak Liikunta -etua, mitä minun pitää huomioida?
Voit maksaa kaikissa Eazybreak-palveluun rekisteröityneissä liikuntapaikoissa.
Muistathan, että maksu tulee esittää kauppiaalle samana päivänä.
Miten maksan liikuntatapahtuman ilmoittautumismaksun?
Tarkista tapahtumajärjestäjän sivuilta tai tililtäsi tapahtuman lisätietokentästä, miten toimit.
Yleisohje:
- Suorita maksu.
- Välitä maksusi tiedot, maksupäivä ja omat yhteystietosi tapahtumajärjestäjälle heti maksutapahtuman jälkeen.
Käytän Eazybreak Liikunta ja Kulttuuri-etua, mitä minun pitää huomioida?
Voit maksaa kaikissa Eazybreak Palveluun rekisteröityneissä liikunta- ja kulttuuripaikoissa. Näihin kuuluvat mm. kaikki Suomen R-kioskit, Stockmannit ja monien kaupunkien asiointipisteet. Kulttuuritapahtumien liput tulee pääsääntöisesti varata etukäteen lipunmyyntipalvelusta ja noutaa lipunmyyntipisteen asiointipisteestä tai R-kioskilta. Noudon yhteydessä voit tehdä maksun Eazybreakilla. Lue lisää kulttuurilipuista Eazybreakilla
Muistathan, että maksu tulee esittää kauppiaalle aina 15 minuutin sisällä suoritettuasi maksun matkapuhelimellasi.
Käytän Eazybreak Työmatka-etua, mitä minun pitää huomioida?
Voit maksaa kaikissa Eazybreakiin rekisteröityneissä Eazybreak Työmatka -etua vastaanottavissa kauppiastoimipaikoissa. Näihin kuuluvat mm. kaikki Suomen R-kioskit, HSL:n ja Matkahuollon omat myyntipisteet ja joidenkin kaupunkien asiointipisteet.
Muistathan, että maksu tulee esittää kauppiaalle aina 15 minuutin sisällä suoritettuasi maksun matkapuhelimellasi.
Käytän Eazybreak Hieronta-etua, mitä minun pitää huomioida?
Voit maksaa kaikissa palveluumme rekisteröityneissä Eazybreak Hierontaetua vastaanottavissa kauppiastoimipaikoissa, joiden kanssa työnantajallasi on sopimus edun käytöstä. Sopimuspaikkanne näet käyttäjätilisi hausta, lähimmät sopimuspaikat sovelluksesi Sopimukset-listalta.
Muistathan, että maksu tulee esittää kauppiaalle aina 15 minuutin sisällä suoritettuasi maksun matkapuhelimellasi.
Yleistä
Mikä on Eazybreak?
Eazybreak on maksutapa työnantajan tukemiin henkilöstöetuihin (lounas, liikunta, kulttuuri, työmatka, hyvinvointi/hieronta). Eazybreak on matkapuhelimen näytölle tilattava mobiiliseteli, joka esitetään kauppiaan kassalla maksuna ostosta.
Mitä hyötyä yritykselleni on Eazybreakin käytöstä?
Eazybreak on se helpoin tie työsuhde-etuihin. Etujen hallinnointi tapahtuu Eazybreak-palvelun kautta hyvin pitkälle automaattisesti, ja työntekijät käyttävät heille tarjottuja etuja matkapuhelimella (sovelluksella tai tekstiviestillä). Säästät korttien ja paperiseteleiden logistiikkaan liittyvät kustannukset ja työn. Saat selkeät raportit jaetuista ja käytetyistä eduista.
Sopimusruokailun hallinnointi on helppoa, nopeaa ja kustannustehokasta sähköisessä palvelussa. Eazybreak laskuttaa yrityksesi käyttämät lounaat kahdesti kuukaudessa ja tilittää lounasmaksut kauppiaalle maksettuasi laskun.
Miten saan Eazybreakin käyttööni?
Kuten ehkä olet kuullut, Eazybreak on nykyään osa Epassia. Keskitämme palvelukehityksen Epassiin, minkä takia emme enää ota uusia asiakkaita Eazybreak-palveluun 18.10.2022 jälkeen.
Epassilta saatte markkinoiden kattavimmat ratkaisut henkilöstöetuihin – siis eniten etuja yhdestä paikasta. Epassiin voit tutustua tarkemmin ao. painikkeesta.
Mitä kustannuksia Eazybreak-palvelun käytöstä tulee yrityksellemme?
Eazybreakin hinnoittelu perustuu kuukausittaisiin tuotekohtaisiin maksuihin. Hinnastomme näet täältä. Mikäli työllistät yli 100 henkeä, pyydä tarjous myynnistämme, [email protected].
Voit kokeilla palveluamme 2 kuukautta ilman palvelumaksuja. Tältä ajalta maksat siis vain etujen kokeiluun tarvittavan summan, esim. 5 lounasmaksun verran. Lue lisää maksuttomasta kokeilusta
Onko HR-järjestelmämme tai palkkahallintomme mahdollista integroida Eazybreak-palveluun?
Helposti. Eazybreak-palvelun käyttö helpottuu entisestään, jos siirrätte edun saajien tiedot suoraan HR-järjestelmästänne Eazybreak-palveluun. Käytettyjen etujen siirto suoraan yrityksenne palkkahallintoon on myös kustannustehokasta. Lisätietoja liittymistä saat myynnistämme, [email protected].
Yleistä
Mikä on Eazybreak?
Eazybreak on maksutapa työnantajan tukemiin henkilöstöetuihin (lounas, liikunta, kulttuuri, työmatka, hyvinvointi/hieronta). Eazybreak on matkapuhelimen näytölle tilattava mobiiliseteli, joka esitetään kauppiastoimipaikkasi kassalla maksuna ostosta.
Mitä hyötyä minulle on Eazybreakin käytöstä?
Eazybreak tuo sinulle näkyvyyttä yritysasiakkaidemme joukossa. Saat siten helposti uusia maksavia asiakkaita Eazybreak-asiakkaiden joukosta. Mobiilipalvelumme nopeuttaa maksutapahtumaa kassalla ja sujuvoittaa siten ravintolan toimintaa, etenkin ruuhka-aikoina.
Mitä Eazybreak maksaa minulle?
Eazybreakin käyttöönotosta maksat ainoastaan kauppiasprovisiomme, joka kuuluu markkinoiden edullisimpiin. Eazybreak maksutavan vastaanotto ei vaadi erillisiä laiteinvestointeja eikä sisällä ylimääräisiä piilokuluja (esim. korttimaksujen lisäkulut, tilinhoitomaksut, paperiseteleiden postituskuluja tai muita kuluja). Katso hinnasto
Maksutavan vastaanotto kassalla on helppoa ja nopeaa. Saat tilitykset vastaanottamistasi maksuista viikoittain. Mikäli vastaanotat Eazybreak Sopimuslounas -seteleitä, teet ensin sopimuksen asiakkaasi kanssa lounaan hinnasta Eazybreak-palvelussa. Laskutamme käytetyt sopimuslounaat kaksi kertaa kuukaudessa puolestasi ensin asiakasyritykseltä. Näistä seteleistä saat tilityksen vasta sen jälkeen, kun asiakkaasi on maksanut laskun Eazybreakille. Sekä laskutus että tilitykset toimivat täysin automatisoidusti. Saat kaiken tämän pelkän kauppiasprovisiomme hinnalla.
Miten rekisteröidyn Eazybreak-kauppiaaksi?
Rekisteröit kauppiasyrityksesi (Nimi, Y-tunnus, pankkiyhteystiedot) ja kaikki ne toimipaikat, joissa vastaanotat maksuja. Toimipaikan palvelutyyppi (ruokailu, liikunta, kulttuuri, työmatka, hyvinvointi) kertoo, mitä Eazybreak-etuja vastaanotat. Jos tarjoat kahta tai useampaa palvelutyyppiä, rekisteröi toimipaikat erikseen kullekin palvelutyypille.
Eazybreak hyväksyy sinut kauppiaaksi ja toimittaa ilmoittamaasi postiosoitteeseen Eazybreak-tarrat ja ohjemateriaalin, joka helpottaa maksutavan käyttöönottoa. Tutustu materiaaliin huolellisesti. Huolehdi myös, että henkilökuntasi tunnistaa maksutavan ja osaa vastaanottaa Eazybreak-maksuja kassalla ohjeiden mukaisesti.
Minulla on sopimuslounasasiakkaita, miten lounaiden laskutus tapahtuu?
Asiakasyrityksesi ehdottaa sinulle sopimusta Eazybreak-palvelussa. Hyväksyttyäsi sopimuksen (lounaan hinta, maksuehto) asiakas voi käyttää maksutapaa ravintolassasi. Eazybreak laskuttaa puolestasi ravintolaasi suoritetut sopimuslounasmaksut kahdesti kuukaudessa asiakasyrityksiltäsi. Laskutetuista eduista saat tilityksen sen jälkeen, kun asiakkaasi on maksanut laskun Eazybreakille. Sekä laskutus että tilitykset toimivat täysin automatisoidusti. Saat kaiken tämän pelkän kauppiasprovisiomme hinnalla.
Sopimuslounasasiakkaiden lisäksi ravintolasi on käytettävissä kaikille Lounasseteli-asiakkaillemme. Lounasseteli-asiakkaiden kanssa sinun ei tarvitse muodostaa erillisiä hintasopimuksia, vaan rekisteröityessäsi muodostettava yhteistyösopimus Eazybreakin kanssa riittää.
Miten Eazybreak tilittää minulle myynnin?
Tilitämme myynnin joka maanantai.
Sopimuslounaiden tilityksen saat pienellä viiveellä, sillä laskutamme ensin puolestasi sopimusasiakkaasi käyttämät lounaat. Laskutus tehdään kaksi kertaa kuukaudessa. Asiakas maksaa laskun sopimuksenne mukaisella maksuehdolla Eazybreakille, jonka jälkeen summa siirtyy automaattiseen tilitykseen. Saat tilityksen laskun maksua seuraavana maanantaina.
Miten tarkistan Eazybreak-mobiilisetelin?
Asiakkaasi esittää mobiilisetelin matkapuhelimensa näytöltä. Luet mobiilisetelistä sen tiedot (mm. koodi, hinta, voimassaoloaika) ja viet myynnin kassaan sopimallanne tavalla. Mobiilisetelin tarkastukseen löydät tarkat ohjeet käyttäjätililtäsi (Kauppiaan ohjeet > kassaohjeet). Lue ohjeet huolella ja tulosta ne kassalle henkilökunnan tiedoksi.
Kuka vastaanottaa Eazybreak maksuja paikkakunnallani?
Näet Eazybreak-kauppiaat nettisivujemme käyttökohdehausta.
Voinko saada liittymän suoraan kassastani Eazybreak-palveluun?
Varmista kassatoimittajaltasi, onko liittymä rakennettu kassan ja Eazybreak-palvelun välille.
Liittymä on helppo ottaa käyttöön ja sen avulla maksutavan tarkistus on vieläkin helpompaa.
Teemme yhteistyötä jo useiden suurten kassatoimittajien kanssa. Lue lisää
Miten tarkistan myynnin tai tilitykset?
Rekisteröidyttyäsi Eazybreak kauppiaaksi saat käyttöösi Eazybreak-tilin. Kauppiastilin raporteista sinun on helppo seurata myyntiäsi ja tilityksiäsi. Myös sopimuslounaiden laskutus on selkeästi kerrottu asiakkaittain tililläsi. Tutustu tililläsi käytössäsi oleviin raportteihin.