Usein kysyttyä

Mitä Eazybreakista kysytään usein?

Olemme koonneet alle vastauksia työntekijöiden, työnantajien ja kauppiaiden meiltä usein kysymiin kysymyksiin Eazybreak-etujen käyttöön, hallinnointiin ja vastaanottamiseen liittyen. Jos et kuitenkaan löydä alta vastausta kysymykseesi, ole hyvä ja lähetä kysymyksesi asiakastuellemme.

Tuki: info@eazybreak.com (klo 8-17 arkisin) Puh 0207 40 2730

Pyydämme työntekijää kääntymään oman työnantajansa puoleen seuraavissa asioissa:

  • käyttäjätilin avaukseen, tilitietojen muutoksiin ja tilin poistoon liittyvät kysymykset
  • edun arvoon ja jakoon liittyvät kysymykset

Eazybreak-tuki auttaa työntekijää maksamiseen liittyvissä ongelmatilanteissa ja teknisissä ongelmatilanteissa.

Usein kysyttyä Eazybreakista

Yleistä

Mikä on Eazybreak?
Eazybreak on maksutapa työnantajan tukemiin henkilöstöetuihin (lounas, liikunta, kulttuuri, työmatka). Eazybreak on matkapuhelimen näytölle tilattava mobiiliseteli, joka esitetään kauppiaan kassalla maksuna ostosta.

Mitä hyötyä minulle on Eazybreakin käytöstä?
Eazybreak -maksut ovat työnantajasi tukemia, eli työnantajasi maksaa osan Eazybreakilla ostamistasi palveluista. Eazybreakilla tehdyt maksut ovat siis sinulle edullisia – ja muissa kuin lounasedussa ne voivat olla jopa ilmaisia, jos työnantajasi on päättänyt tarjota edun ilman omavastuuosuutta.

Käyttöönotto

Miten saan Eazybreak-tilin käyttööni?
Työnantajasi rekisteröi tietosi Eazybreak Palveluun. Kun rekisteröinti on tehty, saat automaattisesti ohjeet tilin käyttöönotosta sähköpostiisi. Ole tarvittaessa yhteydessä työnantajaasi.

Miten toimin, jos en ole saanut Eazybreakin käyttöönotosta sähköpostia?
Tarkista löydätkö sähköpostia osoitteesta noreply@eazybreak.com. Tarkista myös roskapostisi. Muussa tapauksessa, ole yhteydessä työnantajaasi, joka voi avata sinulle käyttöjätilin tai toimittaa uuden sähköpostin tilin käyttöönotosta.

Mitä maksan itse seteleistä?
Työnantajasi määrittelee säännöt edun käyttöön. Tarkista työnantajaltasi, miten edut, niiden jakautuminen ja omavastuuosuutesi perintä yrityksessänne käsitellään.

Miten maksan omavastuuosuuteni edusta?
Tarkista työnantajaltasi kumman seuraavista malleista työnantajasi on valinnut:

  1. Työnantajasi veloittaa omavastuuosuudet palkastasi jälkikäteen sen mukaan, miten olet etuja käyttänyt.
  2. Maksat omavastuuosuutesi ennakkoon verkkomaksuna käyttäjätilisi Osta seteleitä-toiminnolla. Katso video

Miten saan Eazybreak-setelit käyttööni?
Saat setelit käyttöösi, kun olet hyväksynyt palvelun käyttöehdot ja tallentanut matkapuhelinnumerosi tilillesi.
Setelit jakautuvat automaattisesti käyttöösi tai lataat ne itse maksamalla omavastuuosuutesi ennakkoon verkkomaksuna. Tarkista työnantajaltasi kumman jakomallin työnantajasi on valinnut.

Milloin setelit jakautuvat automaattisesti tililleni?
Setelit jakautuvat automaattisesti heti hyväksyttyäsi palvelun käyttöehdot. Jatkossa setelit jakautuvat automaattisesti tilillesi kuukauden 1. päivä niinä kuukausina, jolloin työnantajasi jakaa edun. Tarkista lisätiedot työnantajaltasi.

Maksan omavastuuosuuteni seteleistä verkkomaksuna, mitä minun pitää huomioida?
Lataat setelit käyttöösi käyttäjätilisi Osta seteleitä–toiminnolla. Palvelu kertoo, miten paljon ja miten monta seteliä voit kullakin kerralla ostaa.
Kun setelit ovat latautuneet käyttöösi, voit suorittaa maksuja kauppiastoimipaikkoihin. Työnantajan tukiosuus lisätään automaattisesti etuseteliin.

Katso ohjevideo

Voit ostaa setelit käyttöösi ennakkoon ja käyttää seteleitä tarpeesi mukaan. Seteleitä ei tarvitse käyttää samana päivänä kun lataat setelit verkkomaksuna tilillesi.

Kirjautuminen Eazybreak-tilille

Olen unohtanut salasanani, mitä teen?
Käytä sovelluksen (iOS ja Android) Unohditko salasanasi linkkiä vaihtaaksesi salasanasi. Sama toiminne löytyy myös nettisivuiltamme.

Tilaa linkki salasanan vaihtolomakkeelle

En pääse kirjautumaan tililleni, mitä teen?
Sähköpostiosoitteesi on käyttäjätunnuksesi. Mikäli et muista, mitä sähköpostiosoitetta on käytetty rekisteröinnissä, tarkista se työnantajaltasi. Salasanasi voit vaihtaa Unohditko salasanasi toiminnolla sovelluksessa tai nettitilillä.
Ole huolellinen syöttäessäsi kirjautumistunnuksiasi palveluun, jokaisella merkillä on merkityksensä.

Maksaminen

Mitä voin maksaa Eazybreakillä?
Voit maksaa työnantajasi tukemia etuja (lounas, liikunta, kulttuuri, työmatka), kun sinulla on seteleitä eli käyttöoikeuksia Eazybreak-tililläsi. Varmista työnantajaltasi mitä etuja saat käyttöösi. Aktivoituasi Eazybreak-käyttäjätilisi näet myös sinulle jaetut edut Eazybreak-sovelluksen Setelit-sivulla tai kirjautumalla tilillesi netissä.

Missä voin maksaa Eazybreakillä?
Eazybreak-maksutapa käy maksuvälineenä kauppiastoimipaikoissa, jotka ovat rekisteröityneet Eazybreak Palveluun. Kauppiaat löydät helposti karttahaustamme. Kauppiaan tunnistat myös Eazybreak käy täällä tarrasta.

Työnantajasi on voinut rajata käyttöpaikkoja, jos käytät erillissopimuksiin perustuvia seteleitä (esim. sopimuslounasseteleitä). Sopimuspaikat näet näppärästi Eazybreak-käyttäjätililtäsi.

Miten maksan?
Maksaminen tapahtuu sovelluksella, nettitilisi kautta tai tekstiviestillä. Lataa ilmainen Eazybreak sovellus matkapuhelimeesi (Android, iOS, Windows) ja salli sovelluksen käyttää sijaintipalveluja. Välttämättä kaikki käyttöjärjestelmäversiot ja puhelinmallit eivät ole tuettuja.
Tallenna tekstiviestimaksuja varten Eazybreak-tilausnumero 18171 yhteystietoihisi.

Katso video

Miten kauan mobiiliseteli on voimassa?
Kun maksusi on tehty ja olet saanut mobiilisetelin matkapuhelimeesi, tulee seteli esittää kassalla samana päivänä. Maksu kannattaa tehdä vasta kassalla tai kun olet varma, että voit käyttää mobiilisetelin.

Miten maksaminen tapahtuu sovelluksella?
Kirjaudu sovellukseen tunnuksillasi. Valitse kauppiastoimipaikka joko suosikit-, lähimmät- tai sopimukset-listalta. Tarkista maksun tiedot ja vahvista maksusi Maksa painikkeella ja saat mobiilisetelin matkapuhelimesi näytölle. Esitä mobiiliseteli kassalla maksuna.

Android- ja iOS-puhelimissa voit hakea kauppiastoimipaikkoja niiden nimellä. Voit myös tarkastella kartalla, millaisia käyttöpaikkoja tietyn sijainnin ympäriltä löytyy.

Miten maksaminen tapahtuu nettitilin kautta?
Kirjaudu nettitilillesi tunnuksillasi. Valitse kauppiastoimipaikka listalta tai käytä Hae toimipaikkoja-toiminnetta. Valitse Tilaa ja maksa. Vahvista maksusi Maksa-painikkeella ja saat mobiilisetelin matkapuhelimesi näytölle. Esitä mobiiliseteli kassalla maksuna.

Miten maksaminen tapahtuu tekstiviestillä?
Kirjoita kauppiaan toimipaikkakoodi sekä maksusi arvo tekstiviestiin. Erota tiedot välilyönnillä. Työmatkasetelin tilauksessa kirjoita vain toimipaikkakoodi. Lähetä viesti tilausnumeroomme 18171 ja saat mobiilisetelin tekstiviestinä matkapuhelimeesi. Tekstiviestit ovat sinulle maksuttomia.

Tekstiviestitilaus mahdollistaa helposti virhetilanteen (esim. näppäilyvirhe) maksusuorituksessa. Suosittelemme ehdottomasti käyttämään sovellusta, joka on sinulle maksuton ja helppokäyttöinen.

Maksamisen ongelmatilanteita & maksun peruutus

Olen suorittanut maksun, mutta en saa mobiiliseteliä matkapuhelimeeni, missä vika?

  • Tarkista, saatko Eazybreakiltä lisäohjeita sovelluksen näytölle tai tekstiviestillä.
  • Varmista että tilisi on aktivoitu ja olet hyväksynyt palvelun käyttöehdot.
  • Tarkista, että sinulla on käyttämättömiä seteleitä käytössäsi.
  • Varmista, että käytössäsi on uusin sovellusversio.
  • Varmista, että matkapuhelinnumerosi on oikein ja oikeassa muodossa käyttäjätililläsi.
  • Kokeile eri tilauskanavia (sovellus, sms), jos kyseessä on ongelma vain joko tekstiviestiverkossa/mobiilidataverkossa.
  • Tarkista, ettei puhelimesi tekstiviestimuisti ole täynnä.
  • Käyttäessäsi sopimusseteleitä tarkista, että työnantajallasi on voimassa oleva Eazybreak-sopimus kauppiaan kanssa.

Olen unohtanut puhelimeni kotiin, miten maksan?
Lainaa työkaverisi puhelinta, kirjaudu tunnuksillasi Eazybreak sovellukseen ja suorita maksu normaalisti.

Tein maksun erehdyksessä väärällä hinnalla. Miten maksu korjataan?
Maksua ei voi korjata. Maksa erotus kauppiaalle muulla maksutavalla.

Tein maksun erehdyksessä väärään paikkaan, miten toimin?
Ole yhteydessä asiakastukeemme (info@eazybreak.com & 020 740 2730, avoinna arkisin klo 8-17) heti, jotta voimme peruuttaa maksusi. Maksun peruutus on mahdollinen vain saman päivän aikana. Suorita maksu huolellisesti oikeaan toimipaikkaan.

Voinko peruuttaa maksuni?
Mobiilisetelin peruutus tulee tehdä maksupäivänä. Ole yhteydessä asiakastukeemme (info@eazybreak.com & 020 740 2730, avoinna arkisin klo 8-17) niin tarkistamme, onko setelin peruutus mahdollinen. Muina ainoina vain kauppias itse voi tehdä peruutuksen.

Maksu kannattaa tehdä vasta kassalla tai kun olet varma, että voit käyttää mobiilisetelin. Emme valitettavasti voi taata edellisten päivien maksujen peruutusta.

Minun etuni ja raportit

Mitä etuja voin käyttää?

Työnantajasi määrittelee, mitä etuja saat käyttöösi. Jos käytössäsi on jo Eazybreak-tunnukset, kirjaudu sovellukseen tai nettitilillesi ja näet käytössä olevat etusi. Perehdy käyttäjätilisi ohjeisiin, jotta etujen käyttö on sinulle selkeää. Lisätietoja sinulle kuuluvista eduista saat työnantajaltasi. Yhteystiedot löydät Eazybreak -tililtäsi.

Mitä maksan itse seteleistä?
Työnantajasi on määritellyt säännöt edun käyttöön. Tarkista työnantajaltasi, miten edut, niiden jakautuminen ja omavastuuosuutesi perintä yrityksessänne käsitellään.

Mistä näen, missä olen käyttänyt mobiiliseteleitä?
Helpoin tapa seurata Eazybreak-etujesi käyttöä on Eazybreak-sovelluksen (iOS, Android) Tapahtumat-sivun kautta. Vaihtoehtoisesti maksuhistoriaa voi tarkastella netissä Eazybreak-käyttäjätilisi Tiliotteelta.

Hyvä tietää eri setelityypeistä

Käytän Eazybreak Lounasseteleitä, mitä minun pitää huomioida?
Voit käyttää maksutapaa kaikissa palveluumme rekisteröityneissä ravintoloissa.

Käytän Eazybreak Sopimuslounasseteleitä, mitä minun pitää huomioida?
Voit käyttää maksutapaa niissä ravintoloissa, joiden kanssa työnantajallasi on sopimus lounasruokailusta. Sopimusravintolanne näet käyttäjätilisi hausta, lähimmät sopimusravintolat sovelluksesi Sopimukset-listalta. Eazybreak käyttää automaattisesti sovittua hintaa maksuusi, alenna hinta tarvittaessa.

Työnantajasi on voinut valita palvelumallin, jossa sopimushintaa ei esitetä mobiilisetelissä. Maksusi arvo on tällöin työnantajasi ja kauppiaan sopimuksen mukainen. Kassa tietää, minkä arvoinen maksusi on.

Käytän lounas- ja sopimuslounasseteleitä, mitä minun pitää huomioida?
Eazybreak valitsee automaattisesti oikean setelityypin valitsemaasi ravintolaan eli maksaessasi sopimusravintolaan palvelu käyttää sopimussetelin.
Saat työnantajasi ilmoittaman määrän seteleitä (kumpaakin setelityyppiä) käyttöösi joka kuukausi. Voit käyttää kuukaudessa seteleitä sen määrän, kumpaa setelityyppiä jaetaan enemmän.

Käytän Eazybreak Liikuntaseteleitä, mitä minun pitää huomioida?
Voit maksaa kaikissa Eazybreak Palveluun rekisteröityneissä liikuntapaikoissa.
Muistathan, että maksu tulee esittää kauppiaalle samana päivänä.

Miten maksan liikuntatapahtuman ilmoittautumismaksun?
Tarkista tapahtumajärjestäjän sivuilta tai tililtäsi tapahtuman lisätietokentästä, miten toimit.
Yleisohje:

  1. Suorita maksu.
  2. Välitä maksusi tiedot, maksupäivä ja omat yhteystietosi tapahtumajärjestäjälle heti maksutapahtuman jälkeen.

Käytän Eazybreak Liikunta ja Kulttuuri seteleitä, mitä minun pitää huomioida?
Voit maksaa kaikissa Eazybreak Palveluun rekisteröityneissä liikunta- ja kulttuuripaikoissa. Näihin kuuluvat mm. kaikki Suomen R-kioskit, Stockmannit ja monien kaupunkien asiointipisteet. Kulttuuritapahtumien liput tulee pääsääntöisesti varata etukäteen lipunmyyntipalvelusta ja noutaa R-kioskilta. Noudon yhteydessä voit tehdä maksun Eazybreakilla. Lue lisää kulttuurilipuista Eazybreakilla 

Muistathan, että maksu tulee esittää kauppiaalle aina maksupäivän aikana.

Käytän Eazybreak Työmatkaseteleitä, mitä minun pitää huomioida?
Voit maksaa kaikissa Eazybreak Palveluun rekisteröityneissä työmatkaseteleitä vastaanottavissa kauppiastoimipaikoissa. Näihin kuuluvat mm. kaikki Suomen R-kioskit, Matkahuollon omat myyntipisteet ja joidenkin kaupunkien asiointipisteet.

Muistathan, että maksu tulee esittää kauppiaalle aina maksupäivän aikana.

Yleistä

Mikä on Eazybreak?
Eazybreak on maksutapa työnantajan tukemiin henkilöstöetuihin (lounas, liikunta, kulttuuri, työmatka). Eazybreak on matkapuhelimen näytölle tilattava mobiiliseteli, joka esitetään kauppiaan kassalla maksuna ostosta.

Mitä hyötyä yritykselleni on Eazybreakin käytöstä?
Eazybreak on se helpoin tie työsuhde-etuihin. Etujen hallinnointi tapahtuu Eazybreak-palvelun kautta hyvin pitkälle automaattisesti, ja työntekijät käyttävät heille tarjottuja etuja matkapuhelimella (sovelluksella tai tekstiviestillä). Säästät korttien ja paperiseteleiden logistiikkaan liittyvät kustannukset ja työn. Saat selkeät raportit jaetuista ja käytetyistä eduista.

Sopimusruokailun hallinnointi on helppoa, nopeaa ja kustannustehokasta sähköisessä Palvelussa. Eazybreak laskuttaa yrityksesi käyttämät lounaat kahdesti kuukaudessa ja tilittää lounasmaksut kauppiaalle maksettuasi laskun.

Miten saan Eazybreakin käyttööni?
Helposti. Rekisteröi yrityksesi pilvipalveluumme. Määrittele edut, jotka otat käyttöön, sekä edunsaajat (työntekijät), joille tarjoat edun. Seteleiden käytön voitte aloittaa ennakkomaksun jälkeen, minkä voit tehdä laskulla tai verkkomaksuna. Ensimmäisen ennakkomaksun lähetämme rekisteröinnissä ilmoittamiesi tietojen perusteella (arviolasku edun käytöstä). Käytön jatkuessa Palvelu toimittaa uuden laskun, kun etua tulee täydentää.

Mitä kustannuksia Eazybreak Palvelun käytöstä tulee yrityksellemme?
Eazybreakin hinnoittelu perustuu kuukausittaisiin tuotekohtaisiin maksuihin. Hinnastomme näet täältä. Mikäli työllistät yli 100 henkeä, pyydä tarjous myynnistämme, myynti@eazybreak.com.

Voit kokeilla palveluamme 2 kuukautta ilman palvelumaksuja. Tältä ajalta maksat siis vain etujen kokeiluun tarvittavan summan, esim. 5 lounassetelin verran. Lue lisää maksuttomasta kokeilusta

Mitkä muut yritykset käyttävät Eazybreakia?
Eazybreakia työsuhde-etuihinsa hyödyntävät sadat erikokoiset yritykset monilta toimialoilta. Asiakkaidemme joukkoon lukeutuvat mm. Tieto, VR Group, Elenia, Remion, Azets sekä Delta Motor Group. Tutustu asiakastarinoihin

Onko HR-järjestelmämme tai palkkahallintomme mahdollista integroida Eazybreak Palveluun?
Helposti. Eazybreak Palvelun käyttö helpottuu entisestään, jos siirrätte edun saajien tiedot suoraan HR-järjestelmästänne Eazybreak Palveluun. Käytettyjen etujen siirto suoraan yrityksenne palkkahallintoon on myös kustannustehokasta. Lisätietoja liittymistä saat myynnistämme, myynti@eazybreak.com.

Yleistä

Mikä on Eazybreak?
Eazybreak on maksutapa työnantajan tukemiin henkilöstöetuihin (lounas, liikunta, kulttuuri, työmatka). Eazybreak on matkapuhelimen näytölle tilattava mobiiliseteli, joka esitetään kauppiastoimipaikkasi kassalla maksuna ostosta.

Mitä hyötyä minulle on Eazybreakin käytöstä?
Eazybreak tuo sinulle näkyvyyttä yritysasiakkaidemme joukossa. Saat siten helposti uusia maksavia asiakkaita Eazybreak-asiakkaiden joukosta. Mobiilipalvelumme nopeuttaa maksutapahtumaa kassalla ja sujuvoittaa siten ravintolan toimintaa, etenkin ruuhka-aikoina.

Mitä Eazybreak maksaa minulle?
Eazybreakin käyttöönotosta maksat ainoastaan kauppiasprovisiomme, joka kuuluu markkinoiden edullisimpiin. Eazybreak maksutavan vastaanotto ei vaadi erillisiä laiteinvestointeja eikä sisällä ylimääräisiä piilokuluja (esim. korttimaksujen lisäkulut, tilinhoitomaksut, paperiseteleiden postituskuluja tai muita kuluja). Katso hinnasto

Maksutavan vastaanotto kassalla on helppoa ja nopeaa. Saat tilitykset vastaanottamistasi seteleistä viikoittain. Mikäli vastaanotat sopimuslounasseteleitä, laskutamme ne puolestasi ensin asiakasyritykseltä. Näistä seteleistä saat tilityksen vasta sen jälkeen, kun asiakkaasi on maksanut laskun Eazybreakille. Sekä laskutus että tilitykset toimivat täysin automatisoidusti. Saat kaiken tämän pelkän kauppiasprovisiomme hinnalla.

Miten rekisteröidyn Eazybreak-kauppiaaksi?
Rekisteröit kauppiasyrityksesi (Nimi, Y-tunnus, pankkiyhteystiedot) ja kaikki ne toimipaikat, joissa vastaanotat maksuja. Toimipaikan palvelutyyppi (ruokailu, liikunta, kulttuuri, työmatka) kertoo, mitä seteleitä vastaanotat. Jos tarjoat kahta tai useampaa palvelutyyppiä (ruokailu, liikunta, kulttuuri, työmatka), rekisteröi toimipaikat erikseen kullekin palvelutyypille.
Eazybreak hyväksyy sinut kauppiaaksi ja toimittaa ilmoittamaasi postiosoitteeseen Eazybreak-tarrat ja ohjemateriaalin, joka helpottaa maksutavan käyttöönottoa. Tutustu materiaaliin huolellisesti. Huolehdi myös, että henkilökuntasi tunnistaa maksutavan ja osaa vastaanottaa Eazybreak-maksuja kassalla ohjeiden mukaisesti.

Minulla on sopimuslounasasiakkaita, miten lounaiden laskutus tapahtuu?
Asiakasyrityksesi ehdottaa sinulle sopimusta Eazybreak Palvelussa. Hyväksyttyäsi sopimuksen (lounaan hinta, maksuehto) asiakas voi käyttää maksutapaa ravintolassasi. Eazybreak laskuttaa sopimuslounassetelit puolestasi kahdesti kuukaudessa asiakasyritykseltäsi puolestasi. Laskutetuista seteleistä saat tilityksen vasta sen jälkeen, kun asiakkaasi on maksanut laskun Eazybreakille. Sekä laskutus että tilitykset toimivat täysin automatisoidusti. Saat kaiken tämän pelkän kauppiasprovisiomme hinnalla.

Sopimuslounasasiakkaiden lisäksi ravintolasi on käytettävissä kaikille Lounasseteli-asiakkaillemme. Lounasseteli-asiakkaiden kanssa sinun ei tarvitse muodostaa erillisiä hintasopimuksia, vaan rekisteröityessäsi muodostettava yhteistyösopimus Eazybreakin kanssa riittää.

Miten Eazybreak tilittää minulle myynnin?
Tilitämme myynnin joka maanantai.
Sopimuslounaiden tilityksen saat viiveellä, sillä laskutamme ensin puolestasi sopimusasiakkaasi maksamat lounaat. Laskutus tehdään kaksi kertaa kuukaudessa. Asiakas maksaa laskun sopimuksenne mukaisella maksuehdolla Eazybreakille, jonka jälkeen summa siirtyy automaattiseen tilitykseen. Saat tilityksen maksua seuraavana maanantaina.

Miten tarkistan Eazybreak –setelin?
Asiakkaasi esittää mobiilisetelin matkapuhelimensa näytöltä. Luet setelistä sen tiedot (mm. koodi ja hinta) ja viet myynnin kassaan sopimallanne tavalla. Setelin tarkastukseen löydät tarkat ohjeet käyttäjätililtäsi (Kauppiaan ohjeet > kassaohjeet). Lue ohjeet huolella ja tulosta ne kassalle henkilökunnan tiedoksi.

Kuka vastaanottaa Eazybreak maksuja paikkakunnallani?
Näet Eazybreak-kauppiaat nettisivujemme käyttökohdehausta.

Mitkä yritykset käyttävät Eazybreak-maksutapaa?
Eazybreakiä käyttävät useat yksityisen ja julkisen sektorin yritykset tietotekniikan sekä pankki- ja vakuutusalalta, kuten Tieto, HUS, Digia ja Diacor. Loppukäyttäjiä on jo lähes 100 000 ja käyttäjämäärät kasvavat huikealla vauhdilla.

Voinko saada liittymän suoraan kassastani Eazybreak Palveluun?
Varmista kassatoimittajaltasi, onko liittymä rakennettu kassan ja Eazybreak Palvelun välille.
Liittymä on helppo ottaa käyttöön ja sen avulla maksutavan tarkistus on vieläkin helpompaa.
Teemme yhteistyötä jo useiden suurten kassatoimittajien kanssa. Lue lisää

Miten tarkistan myynnin tai tilitykset?
Rekisteröidyttyäsi Eazybreak kauppiaaksi saat käyttöösi Eazybreak-tilin. Kauppiastilin raporteista sinun on helppo seurata myyntiäsi ja tilityksiäsi. Myös sopimuslounaiden laskutus on selkeästi kerrottu asiakkaittain tililläsi. Tutustu tililläsi käytössäsi oleviin raportteihin.